Reklamácie

Reklamácia nového doručeného tovaru

  1. Ihneď po prevzatí skontrolujte obsah zásielky, ideálne pri kuriérovi / zamestnancovi prepravy.
  2. V prípade, že zistíte, že tovar bol poškodený ihneď kontaktujte kuriéra, ktorý tovar doručil a spíšte s ním protokol o poškodení tovaru. Foto poškodeného tovaru zašlite k nám na email info@butterflywings.sk

Do emailu tiež uveďte:

Číslo objednávky

Vaše meno a kontaktné údaje

Krabice a obalový materiál si odložte a v žiadnom prípade ju nevyhadzujte. Bude potrebné v prípade reklamačného konania s kuriérskou firmou.

3. Reklamáciu nám zašlite do 24 hod. od prevzatia tovaru.

Reklamácia používaného tovaru

  1. Kontaktujte nás emailom na info@butterflywings.sk Popíšte závadu. Do emailu napíšte:
    • Číslo objednávky
    • Vaše meno
    • Kontaktné údaje
    • Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.
  2. Následne prebieha posúdenie závady a konzultácia s možnými riešeniami závad.
  3. V prípade potreby nám tovar zašlite na adresu:

LenCa s.r.o.

Hlavná 21/55

013 14 Kamenná Poruba

+421 911 835 684

Do zásielky pribaľte aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať:

  • Číslo objednávky
  • Vaše meno
  • Kontaktné údaje
  • Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.

Nikdy nezasielajte tovar bez predchádzajúceho kontaktu s nami.