Reklamácie
Reklamácia nového doručeného tovaru
- Ihneď po prevzatí skontrolujte obsah zásielky, ideálne pri kuriérovi / zamestnancovi prepravy.
- V prípade, že zistíte, že tovar bol poškodený ihneď kontaktujte kuriéra, ktorý tovar doručil a spíšte s ním protokol o poškodení tovaru. Foto poškodeného tovaru zašlite k nám na email info@butterflywings.sk
Do emailu tiež uveďte:
Číslo objednávky
Vaše meno a kontaktné údaje
Krabice a obalový materiál si odložte a v žiadnom prípade ju nevyhadzujte. Bude potrebné v prípade reklamačného konania s kuriérskou firmou.
3. Reklamáciu nám zašlite do 24 hod. od prevzatia tovaru.
Reklamácia používaného tovaru
- Kontaktujte nás emailom na info@butterflywings.sk Popíšte závadu. Do emailu napíšte:
- Číslo objednávky
- Vaše meno
- Kontaktné údaje
- Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.
- Následne prebieha posúdenie závady a konzultácia s možnými riešeniami závad.
- V prípade potreby nám tovar zašlite na adresu:
LenCa s.r.o.
Hlavná 21/55
013 14 Kamenná Poruba
+421 911 835 684
Do zásielky pribaľte aj sprievodný list, ktorý bude obsahovať:
- Číslo objednávky
- Vaše meno
- Kontaktné údaje
- Popis závady, ideálne formou videa alebo fotografií.
Nikdy nezasielajte tovar bez predchádzajúceho kontaktu s nami.